piątek, 23 września 2016

Recenzja filmu "Planata Singli"



Byłam na filmie "Planeta Singli" i muszę Wam powiedzieć, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Szłam z nastawieniem, że będzie to typowa polska komedia z mało zabawnymi i błyskotliwymi tekstami. Od razu przyznaje, że poszłam na nią również dlatego, ponieważ mam słabość do Macieja Stuhra. Nie zawiodłam się tym razem. Nie będę tu zdradzać całej fabuły filmu, bo może ktoś z Was będzie się chciał na niego wybrać lub obejrzeć w domu. Wypowiem tu tylko swoje zdanie. Choć "Planeta Singli" jest bardzo podobna do wielu polskiej komedii, to jednak wygrywa z wieloma pod względem humoru. Teksty są zabawne, akcja wartka i niezwykle zaskakująca. Nie można się na nim nudzić, a po obejrzeniu nie masz w ogóle poczucia, że straciłaś swój cenny czas na oglądanie. Inni reżyserzy, przygotowując się do nakręcenia kolejnej komedii, powinni brać przykład z tej produkcji. Obsada też jest mistrzowska, gra aktorska jest naprawdę na wysokim poziomie. Jeśli ktoś jeszcze nie obejrzał to polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz